2015. július 6.

Utószó


Nem mertem kinyitni a szemem.
Féltem.
Féltem, hogy ami a tegnapi nap folyamán történt, valóság volt.
Féltem, hogy ami a tegnapi nap folyamán történt, csak álom volt.
Inkább hallgattam a légzésem, az egyenletes áramlását a levegőnek a tüdőmbe, majd onnan a kiáramlását. Figyeltem a szívem kérlelhetetlen dobolását a mellkasomban, ahogy a vért pumpálja az ereimbe. Azt a vért, ami miatt folyton elpirultam, mikor zavarba jöttem; azt a vért, ami életben tartott, hogy folytassam tovább a mindennapokat, akármilyen borzalmasak vagy csodásak is voltak. Éreztem az ujjaim alatt a puha pamut érintését, ami körülölelt, mint egy szerető édesanya.
Átöleltem a takarót és belefúrtam az arcom a párnámba.
Még egy kicsit. Csak pár percig hadd élvezzem még az álomvilágot, ahol nem kell semmivel sem törődnöm! Ahol biztonságban voltam.
Akkor lepődtem meg igazán, mikor a takaróm megmozdult a karjaim között.
Kicsit lassan jutott el a tudatomig, hogy a takaróknak nem szokásuk ficánkolni.
Kipattantak a szemeim.
- Ébren vagy? – kérdezte halkan és kereste a tekintetem.
- Nem hiszem - hőköltem hátra, hogy jobban megnézzem magamnak a fiút. – Ha itt vagy még, akkor biztos, hogy álmodom…
Megremegett a mellkasa alattam, ahogy felnevetett. Se Joo kócos hajjal pislogott rám.
- Nem álmodsz – suttogta a fiú. – Hadd bizonyítsam be!
Átkarolta a nyakam és közelebb vont magához.
Majd minden figyelmeztetés nélkül csókot lehelt az ajkamra. Akár egy tavaszi fuvallat, ha nem látom és érzem, el sem hiszem.
Mikor elengedett, akkor az arcomba hulló tincset a fülem mögé tűrte, én pedig hitetlenkedve meredtem rá. Az ajkamba haraptam és kiböktem azt, ami először az eszembe jutott, és persze utána átkoztam magam érte, mert nem akartam hallani a választ.
- Ez mit jelent?
Se Joo kínosan feszengett, lesütötte a szemét, aztán mint aki elhatározásra jutott, rám emelte azokat az elbűvölően meleg, barna szemeit, amikért több mint egy évtizede éltem-haltam már.
- Remélem azt, hogy a barátnőm vagy…

To be continued…




Köszönöm Nektek!

Hű… El sem hiszem, hogy elérkeztünk a Something New első kötetének végéhez.
Először is szeretném megköszönni mindenkinek, aki eddig követte Ha Na életét, ha pedig néha-néha írt megjegyzést, kommentet vagy nyomott egy kis pipát a véleményének megfelelően, akkor annak különösen hálás vagyok! Sokat számított, ha írtatok véleményt, Nektek csak pár perc volt, de nekem segített abban, hogy újult erővel folytassam a történetet, mikor kicsit alábbhagyott a lelkesedésem.
Másodszor pedig néhány jellemző adatot szolgáltatnék a Something New I, az első kötettel kapcsolatban, csak úgy érdekességképpen:
363 oldal (A4)
204 928 szó
1 101 448 leütés (szóközök nélkül)
142 hozzászólás (az enyémmel együtt)
17 750 oldalmegjelenítés
Látható, hogy nem kis munkám van benne és hogy ez nagyban köszönhető Nektek, ezért szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek! Mivel tudom, hogy az irományom nem tökéletes és van hova fejlődni még, egy kis közvélemény-kutatást szeretnék végezni. Megkérnék minden egyes Olvasót, hogy töltse ki ezt a kis kérdőívet, amiben pár kérdést tettem fel mind az első kötettel, mind pedig az elkövetkezendő második kötettel kapcsolatban. Sokat jelentene nekem! Csupán pár percet kellene rászánnotok! Köszönöm!
Az alábbi linkre kattintva éritek el a kérdéses dokumentumot:

Ha pedig már így szóba került a második kötet!
Remélem, hogy nem untátok még meg a történetet, mert bizony még sok minden fog történni szegény Ha Naval a következő kötetben. Remélem, hogy akik eddig kitartottak, tovább is maradnak, akár csendes megfigyelőként, akár hangos hozzászólásokkal telve. :) (Habár a több hozzászólás jobb :3)
Viszont egy icipici rossz hírem is van. A második kötet nem rögtön fog folytatódni, egy szusszanásnyi pihenőt szeretnék tartani, hogy regenerálódjak és gyűjthessem az új ötleteket a következő kötethez! :)
Annyi újdonság viszont lesz, hogy a második kötet nem erre a honlapra fog felkerülni!!
Úgy gondoltam, hogy a második kötet külön design-t érdemel, külön honlapon, így csináltam egy hasonló stílusút, amire - hogy addig se unatkozzatok - feltettem a második kötetnek a leírását és a prológust! ^^
Szóval összefoglalva: mindenkit szeretettel várok a Something New II olvasóinak sorába! *-*
Amit itt találtok <3
www.something-new-2-93.blogspot.hu



2 megjegyzés:

  1. Bocsika, hogy mostanában nem szóltam hozzá sehol sem, meg ilyenek... >..<" a sok suli miatt teljesen leszoktam a gépről T_T De most, végre elolvastam az első évadot végig, és hát <3 - <3 iiiii *-* Nagyon jó :3 Szerintem a 2. évad ennél csak egyre jobb lehet... *-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, semmi gond!! :) Bár őszintén, kicsit attól tartottam, hogy időközben meguntad a sztorit, de örömmel hallom, hogy nem így van! ^^ Köszi, igyekeztem izgire csinálni *-* A második évaddal még hadilábon állok, de már kezdenek ötletek csírázni a fejemben :3 És még egyszer köszi, hogy írtál, örültem neked!! ^^ <3

      Törlés